Χριστουγεννιάτικη γιορτή

Μια υπέροχη γιορτούλα ετοίμασαν σήμερα με πολυ μεράκι οι μαθητές της Β τάξης του σχολείου μας. Με την καθοδήγηση της δασκάλας τους κυρίας Κατερίνα Δαούλα, τη μουσικη επιμέλεια της δασκάλας μουσικής κυρίας Βάσω Κουγιάννη και τη σημαντική βοήθεια των εκπαιδευτικών των Εικαστικών και της Θεατρικής Αγωγής και με το ταλέντο των μικρών μαθητών παρουσιάστηκε σήμερα ένα άψογο αποτέλεσμα που μάγεψε τους παρευρισκόμενους. Συγχαρητήρια αξίζουν σε όλους, γιατί κατάφεραν να μεταφέρουν ανάμεσα μας το πνεύμα των Χριστουγέννων και τη μαγεία των γιορτινών ημερών.

Το τέλος της γιορτής ακολούθησε ένα γλυκό κέρασμα από τα χεράκια των μικρών μαθητών.