Μαθητές μας που πλέον φοιτούν στο γυμνάσιο μας επισκέφτηκαν σήμερα για να μας πουν τα καλαντα συνοδευόμενοι από την διευθύντρια του Γυμνάσιου κυρία Ματθαίου Ιωάννα. Η παρουσία τους μας γέμισε χαρά και οι φωνές τους γέμισαν το προαυλιο. Και του χρόνου!
