Φέτος το σχολείο μας αποφάσισε να ανταλλάξει ευχές,κάρτες και δωράκια με μαθητές αντίστοιχης τάξης γειτονικών σχολείων. Στη δράση έλαβαν μέρος οι τάξεις Α’,Β’,Γ’ και Στ1′ και αντάλλαξαν ευχές με τους μαθητές των αντίστοιχων τάξεων του 1ου Δημοτικού Σχολείου Γιαννούλης,του 2ου Δημοτικού Σχολείου Αγιάς και του Δημοτικού Σχολείου Μακρυχωρίου. Οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να επικοινωνήσουμε με αυτό τον μοναδικό τρόπο και να ανταλλάξουν χριστουγεννιάτικες ευχές. Ήταν μια όμορφη εμπειρία που ευχόμαστε να συνεχιστεί και να βελτιωθεί την επόμενη φορά!









