Την Τρίτη 17 Δεκεμβρίου είχαμε τη χαρά να υποδεχτούμε τη φιλαρμονική ορχήστρα Συκουρίου. Μας τραγούδησε κάλαντα Χριστουγέννων και Πρωτοχρονιάς αλλά και άλλα χριστουγεννιατικα τραγούδια. Μπάντα και παιδιά έγιναν “ένα” και τραγούδησαν όλοι μαζί. Μαζί τους ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μας,κέρασε γλυκίσματα σε όλα τα παιδιά. Καλά Χριστούγεννα!



