Θεατρική παράσταση: “Μια περιπέτεια για τον Ρωμαίο” από τους μαθητές των Γ’ και Δ’ τάξεων

Τη θεατρική παράσταση, “Μια περιπέτεια για τον Ρωμαίο” ανέβασαν οι μαθητές των Γ’ και Δ’ τάξεων του σχολείου μας. Ένα μιούζικαλ με πολύ τραγούδι και χορό, βασισμένο στο ομώνυμο βιβλίο της Λαρισαίας συγγραφέα, Μαρίας Παπαγιάννη. Ο μικρός Ρωμαίος, ένας μικρούλης ποντικός, ζει με τη μαμά του και τον μπαμπά του δίπλα στη σκηνή του θεάτρου και ονειρεύεται μια μέρα να γίνει ηθοποιός. Αναζητώντας τη μαγεία του θεάτρου, θα γνωρίσει διευθυντές σκηνής, το τρίτο κουδούνι, τα φώτα, τους σκηνοθέτες, τα κοστούμια αλλά και τους άγριους αρχιποντικούς που θέλουν να του κλέψουν την αγαπημένη φίλη του, την Ιουλία… Δεν θα τα καταφέρουν όμως γιατί η αγάπη και η συνεργασία θα νικήσουν!!!