Ένα αφιέρωμα στον Οδυσσέα Ελύτη πραγματοποίησαν οι τάξεις Ε’1 και Ε’2 του σχολείου μας. Οι μαθητές μίλησαν για τη ζωή του βραβευμένου με Νόμπελ Λογοτεχνίας ποιητή, τραγούδησαν τραγούδια του και απήγγειλαν ποιήματά του. Το έργο είναι διασκευή από το βιβλίο της Ιουλίτας Ηλιόπουλου “Ο Ελύτης για παιδιά”.



