Τη Θεσσαλονίκη επισκέφτηκαν οι Έ και Στ´ τάξεις του σχολείου μας συνοδεία των δασκάλων τους και του διευθυντή μας κ. Αντώνη Κόντου. Προορισμός τους το Βυζαντινό Μουσείο, ο Λευκός Πύργος και το άγαλμα του Μεγάλου Αλεξάνδρου. Ένας περίπατος στην παραλία και στην πλατεία Αριστοτέλους δε θα μπορούσε να λείπει από το πρόγραμμα της εκδρομής.


