Τοιχογραφίες στην αίθουσα εκδηλώσεων

Οι μαθητές και οι μαθήτριες των Έ και Στ´ τάξεων , υπό την καθοδήγηση του εικαστικού μας , κ. Πάρη Μακρή, διακοσμήσαν την αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου μας με τοιχογραφίες.