Συκούριο,ο τόπος μου!

Οι μαθητές του Στ’1 στα πλαίσια των εργαστηρίων δεξιοτήτων ανέλαβαν μια εργασία με σκοπό την ανάδειξη της τοπικής και πολιτιστικής κληρονομιάς. Οι μαθητές με την καθοδήγηση της εκπαιδευτικού των Γαλλικών κ Πανάγου Κικής αναζήτησαν πληροφορίες για τον τόπο τους,το χωριό που ζουν και τις παρουσίασαν με έναν μοναδικό τρόπο. Ένα κολλάζ με εικόνες και πληροφορίες για το Συκούριο στολίζει το σχολείο μας και δίνει την ευκαιρία σε όλους τους μαθητές να το δουν και να το απολαύσουν!