Οι Δ´, Έ και Στ´ τάξεις του σχολείου μας γέμισαν με χαρούμενες φωνές και χριστουγεννιάτικες μελωδίες το χωριό μας. Τα κάλαντα των Χριστουγέννων είπαν στο Ιατρείο Συκουρίου , στο Δημοτικό Κατάστημα, στα καταστήματα και στο Γυμνάσιο Συκουριου.
Καλά Χριστούγεννα! Και του χρόνου με υγεία!






