Οι μαθητές/ριες της Α’ Τάξης στο πλαίσιο των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων δημιούργησαν αφίσες με θέμα “Προστατεύω τα ζώα” με τη βοήθεια της εκπαιδευτικού κ. Αρίδα Σοφίας.
Monthly Archives: Φεβρουάριος 2022
Ομιλία από τον ΑΝΙΜΑ-Σύλλογος Προστασίας και Περίθαλψης Άγριας Ζωής
Διαδικτυακή ομιλία από την περιβαλλοντική οργάνωση για την προστασία και την περίθαλψη της άγριας ζωής στους μαθητές/ριες του Γ΄1 και του Γ΄2 Τμημάτων στο πλαίσιο του μαθήματος της Μελέτης Περιβάλλοντος.
Ταϊστρες πουλιών Γ΄2
Στα πλαίσια του μαθήματος Μελέτη Περιβάλλοντος, οι μαθητές του Γ΄2 τάξης και η δασκάλα τους κ. Μαργαρίτη Σταματία, έφτιαξαν με απλά υλικά ταΐστρες πουλιών τις οποίες και τοποθέτησαν στα δέντρα της αυλής του σχολείου μας.












